Alla inlägg under juli 2008

Av Nina - 22 juli 2008 22:13

Jahadu bebis.. tänker du inte komma snart?

Jag är sååå less just nu och vill bara att älskade lilla bebis bestämmer sig för att komma ut någon gång. Samtidigt så kan den gärna få vänta någon vecka till så att jag hinner packa BB-väskan och lite sånt annat nödvändigt ;)


Imorgon kommer mormor. Hon är i städartagen och ska hjälpa mig putsa ett par fönster och skura rumsgolvet och lite sånt. Hon är så go min mormor och jag tackar för all hjälp jag kan få just nu :)

Haha, sjukt egentligen att man ska behöva få hjälp av MORMOR som är typ 3½ gånger så gammal som MIG!! Det känns lite knasigt faktiskt.. men min mormor är en krutgumma som kör slut på vilken ungdom som helst på 1 timme. Fattar ärligt talat inte hur hon orkar!

Tack mormor för att du finns! <3



V.38

Av Nina - 15 juli 2008 21:07

Ojoj!

Upptäckte nyss att det var ganska längesedan jag skrev någonting här i bloggen. Tyckte inte det var så längesen men fasen vad fort tiden går alltså!


Idag har vi varit till Umeå och shoppat loss. Lilleman var hos mormor och morfar under tiden och mådde gott :] Jag och Tobbe mådde också gott av lite egentid även fast jag måste erkänna att jag saknade Theo Bus både en, två och tre gånger.

Jag fyndade en hel massa gardiner och en ursnygg matta till vardagsrummet för bara 199 spänn! Som fått ;)

Se så passade vi på att bunkra lite blöjor också så nu slipper man förhoppningsvis tänka på det också.


Helgen har varit trevlig :)

I lördags var vi på Badparken med Theo för första gången.

[Nästan lite skamligt att pojken inte varit där tidigare :S]  Och det var en höjdare! Han hade så kul, och jag med för den delen ;) Vi får väl se om vi hinner ta oss dit någon fler gång innan Tobbe börjar jobba igen.

I Söndags gick vi på Djurparken med Johanna, Mattias, Noah och Måns. Det blev en toppendag även det! Ungefär när vi just tagit oss in på djurparken så fick Tobbe ett sms från Jon som undrade om vi inte skulle hänga med han, My och Mio på badparken. Taskig tajming alltså! Men men, det kommer föhoppningsvis fler gånger :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards