Direktlänk till inlägg 25 februari 2009

Mör.

Av Nina - 25 februari 2009 07:56

Jao, idag känner jag mig sådär lagomt mör i både kropp och knopp.

Jag tog mig en storstädardag igår och det behövdes kan jag säga. Jag var så trött att jag slocknade själv när jag skulle lägga Theo. Sen vaknade jag efter nån kvart.. arg som ett bi! Sen var jag uppe till tolv och tvättade, tumlade, vek och hängde kläder i sinne! Sov, och sen upp med Theo kl 5. Fast jag ska nog inte klaga för jag sov som en stock hela natten ändå..



Tilia har övat in ett nytt smalj... är det inte snyggt så säg? 

 
 
amanda

amanda

25 februari 2009 09:24

svar: ja visst, oftast förstörs dom nyaste eller favorit kläderna också, så den är kanon !
vi kanske ses på babyträffen idag :)

http://www.amaa.blogg.se

 
Anna

Anna

25 februari 2009 20:18

men herreguud så söt hon är!! :D

Och tack för tipset om handkrämen! får komma ihåg det nästa gång jag springer dit :) Tack!

http://ab0o.bloggspace.se

 
Marie

Marie

26 februari 2009 13:54

sötnosan då! :D Jo matteo är himla fint, tyvärr heter ju mattias så lika, så det skulle bli konstigt här känns det som ;)

http://bulleribang.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 5 april 2009 23:54

Jaha, det är väl lika bra att jag lägger ut adressen till den nya bloggen nu då. För nu känner jag mig redo att "flytta". Från och med nu så hittar ni mig här. Tack och bock!...

Av Nina - 4 april 2009 23:54

Sitter och pillar med en ny blogg. Det är därför det är så tyst här ;) Jag har väl hållit på i närmare 1-2 veckor med nya bloggen nu, men snyggt blir det.   Jag är ju för fasen bra på det här! ...

Av Nina - 25 mars 2009 08:51

Det är så skönt med ljusare tider. Enda nackdelen är väl att det blir ljusare på morgonen och barnen vaknar ännu tidgare. Men det kanjag väl bjussa på.   Idag det onsdag och jag är jättenyfiken på nya ICA-butiken som öppnar idag. Tror jag måste ta på...

Av Nina - 20 mars 2009 13:54

Skumt väder idag. Ungarna sover fortfarande. Fy på mig! Jag som brukar väcka Theo efter en timme, annars går han aldrig isäng på kvällen. Lite glömska, lite lättja och lite städning. Och nu så har han sovit i 2 timmar..  Men men, jag får väl ta smäll...

Av Nina - 19 mars 2009 11:14

Fy bubblan vilket härligt väder! Vi har nästan bott i lekparken de här senaste dagarna. Det känns ju bara korkat att sitta inne när det är så fint.   Theo har varit på ett väldigt konstigt humör den senaste veckan. Han har nästan tagit knäcken på mi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards